23 stycznia 2016

* Rozwój osobisty? *

Dla mnie rozwój osobisty jest nam potrzeby by zrozumieć samego siebie. Jest kluczem do szczęścia. Ja przez dłuższy czas dorastałam w niewiedzy, pomalutku dopełniałam układankę fragmentami. Do tej pory uczę się, rozwijam, dowiaduję czegoś nowego o sobie. Dlaczego zrobiłam tak, dlaczego tak się zachowałam.
Rozwój osobisty wiąże się z pewnością siebie. Jeżeli znasz siebie, wiesz czego chcesz to pewne jest, że wraz z tym Twoja samoocena wzrośnie. Jednak mi to zajęło trochę czasu, nieraz na swoje zachowanie dostawałam odpowiedź po kilku miesiącach. Czasem jest to wpływ innych artykułów, czegoś co ostatnio obejrzałam, usłyszałam albo zauważyłam u innych i wtedy nagle zapala się lampka, że ja tak się zachowywałam. Zbiegiem czasu zaczęłam naprawdę doceniać pracę nad sobą. 
Wraz z rozwojem stajemy się osobami świadomymi swoich umiejętności oraz wiedzy. Jesteśmy pewni siebie i szczęśliwsi. Oczywiście będą zdarzały się sytuację awaryjne, takie jest życie, nieprzewidywalne. Ale u mnie działa metoda, że te gorsze dni muszą przeminąć, żeby przyszły te lepsze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz